ΜΑΙΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

και υπό την εποπτεία Νομικού Συμβούλου.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ-Πανεπιστημίου 64 Αθήνα

Τηλ.επικοινωνίας-2103800431

Ε-MAIL-diekperaiwsi@gmail.com

http://www.syntaksi.gr/

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ

-ΘΕΜΑΤΑ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ:(ΙΚΑ-ΟΑΕΕ)
-ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΣΗΜΩΝ
-ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ

-ΕΡΕΥΝΑ,
-ΜΕΛΕΤΗ,
-ΠΑΡΟΧΗ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ

-ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ
-ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ

-ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

-ΘΕΜΑΤΑ Κ.Ε.Π.Α
-ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΩΝ Κ.Ε.Π.Α(ΚΕΝΤΡΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ)
*ΑΙΤΗΣΗ
*ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ
*ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟ
*ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

FACEBOOK

Σάββατο 21 Μαΐου 2011

ΑΓΟΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Ανατροπή στις ισορροπίες της αγοράς φέρνουν οι on line πωλήσεις.Ο ένας στους δύο καταναλωτές έχει κάνει έστω και μία αγορά από το διαδίκτυο, ενώ το 65% έχει κάνει από 1 έως 10 αγορές σε διάστημα ενός έτους


Μεγάλες αλλαγές, αλλά και ανατροπές, επέρχονται στα δίκτυα πωλήσεων των ασφαλιστικών εταιρειών, ανατροπές που δεν έχουν να κάνουν μόνο με τις μειώσεις στις προμήθειες, τις οποίες δρομολογούν εδώ και μήνες οι εταιρείες, αλλά και με τα κανάλια διάθεσης των προϊόντων.
Σε συνδυασμό μάλιστα με την πρόθεση της Τραπέζης της Ελλάδος να αφαιρέσει από τους διαμεσολαβούντες το δικαίωμα είσπραξης των ασφαλίστρων για λογαριασμό των εταιρειών, καθίσταται ξεκάθαρο ότι με την πάροδο των μηνών, θα αλλάξει συνολικά η κουλτούρα, αλλά και ο ρόλος όσων ασχολούνται με τη διαμεσολάβηση. 

Στους… πονοκεφάλους των ασφαλιστών, που δεν είναι λίγοι - θυμίζουμε ότι σύντομα θα αρχίσουν και οι έλεγχοι της Τραπέζης της Ελλάδος στη διαμεσολάβηση - λίαν προσφάτως, προστέθηκε ένας ακόμη: η πώληση προϊόντων μέσω διαδικτύου. Πρόκειται, βέβαια, για εξέλιξη που όλοι ανέμεναν, είχαν, όμως, στο μυαλό τους ότι θα λάμβανε μεγάλες διαστάσεις μετά από χρόνια. Όμως οι άνθρωποι του marketing των ασφαλιστικών εταιρειών φαίνεται πως σκέφθηκαν διαφορετικά. Το άνοιγμα του πιο οικονομικού - εναλλακτικού καναλιού διανομής, που είναι το internet, θα μπορούσε, υπό προϋποθέσεις, να μειώσει δραστικά τα κόστη πρόσκτησης των ασφαλιστικών προϊόντων, ειδικά αυτή την περίοδο, που, λόγω της κρίσης, ο κλάδος πιέζεται από πολλές μεριές.
Ας δούμε, λοιπόν, πόσο κοντά στο διαδίκτυο και στις αγορές μέσω αυτού είναι οι καταναλωτές στην Ελλάδα. Από σχετικά πρόσφατη έρευνα της MRB, υπήρξαν οι εξής διαπιστώσεις:
- Το 75% των καταναλωτών σερφάρει στο διαδίκτυο κάθε μέρα ή σχεδόν κάθε μέρα και ένα 11% από 2 έως 4 φορές την εβδομάδα
- Το 37% των καταναλωτών χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για αγορές αγαθών. Ανάλογο ποσοστό του δείγματος αγοράζει και υπηρεσίες μέσω του διαδικτύου, ενώ το 21% έχει μάθει να συναλλάσσεται ηλεκτρονικά με τις τράπεζες
- Αγορές προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου διενεργούν περισσότερο οι άνδρες (47%) και λιγότερο οι γυναίκες (27%), ενώ με βάση την ηλικία, τα αντίστοιχα ποσοστά είναι: 20 - 24 ετών 49%, 25 - 34 ετών 41%, 35 - 44 ετών 34% και 45 - 50 ετών 24%
- Στην Αττική το 39% των καταναλωτών προβαίνει σε αγορές προϊόντων και υπηρεσιών από το διαδίκτυο και στην υπόλοιπη Ελλάδα το 32%
- Ο ένας στους δύο καταναλωτές έχει κάνει έστω και μία αγορά από το διαδίκτυο, ενώ το 65% έχει κάνει από 1 έως 10 αγορές σε διάστημα ενός έτους
- Το 53% των καταναλωτών πιστεύει ότι το διαδίκτυο είναι αξιόπιστο, το 85% ότι προσφέρει ευκολίες, το 86% ότι προσφέρει ταχύτητα στις αγορές, ενώ μόνο το 39% θεωρεί ότι είναι ασφαλές στις συναλλαγές.
- Σε διάστημα ενός έτους παρατηρήθηκε αύξηση των καταναλωτών που έκαναν χρήση του διαδικτύου για αγορές προϊόντων και υπηρεσιών.
http://www.insuranceworld.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στα παραπάνω τηλέφωνα απο τις 14.00-16.00
ή κατόπιν ραντεβού να έρθετε απο το γραφείο μας...
Ευχαριστούμε πολύ