ΜΑΙΡΗ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

και υπό την εποπτεία Νομικού Συμβούλου.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ-Πανεπιστημίου 64 Αθήνα

Τηλ.επικοινωνίας-2103800431

Ε-MAIL-diekperaiwsi@gmail.com

http://www.syntaksi.gr/

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΑΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ

-ΘΕΜΑΤΑ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ:(ΙΚΑ-ΟΑΕΕ)
-ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΣΗΜΩΝ
-ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ

-ΕΡΕΥΝΑ,
-ΜΕΛΕΤΗ,
-ΠΑΡΟΧΗ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ

-ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ
-ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗ ΣΥΝΤΑΞΗ

-ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ

-ΘΕΜΑΤΑ Κ.Ε.Π.Α
-ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΩΝ Κ.Ε.Π.Α(ΚΕΝΤΡΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ)
*ΑΙΤΗΣΗ
*ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ
*ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΛΕΓΧΟ
*ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ

FACEBOOK

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ERNST & YOUNG

Η Ευρωπαϊκή Πίστη ΑΕΓΑ επενδύοντας συνεχώς στην εφαρμογή και στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, αλλά και στο πλαίσιο της βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες και τους συνεργάτες της, ανέθεσε στην εταιρία συμβούλων Ernst & Young ΑΕ, τη μελέτη της υφιστάμενης υποδομής των συστημάτων και εφαρμογών πληροφορικής της εταιρίας, με στόχο την αξιολόγηση των λειτουργικών της απαιτήσεων και αναγκών.
Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης, τα οποία θα λάβουν υπ’ όψιν τους τις βέλτιστες πρακτικές και τις τάσεις του κλάδου τόσο στη χώρα μας όσο και διεθνώς, θα υλοποιηθούν με συγκεκριμένο στρατηγικό πλάνο προκειμένου η εταιρία να συνεχίσει να παρέχει, πάντα στο πλαίσιο της υγιούς ανταγωνιστικότητας, υψηλού επιπέδου υπηρεσίες προς τους πελάτες της.

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΣΦΑΛΙΖΕΣΤΕ

Πολλοί έχετε από μια απλή ασφάλιση αυτοκινήτου και αρκετοί ασφάλιση ζωής , υγείας , συνταξιοδοτικό η επενδυτικό ασφαλιστικό πρόγραμμα, ασφάλιση κατοικίας , ασφάλιση δανείου , ασφάλιση επιχείρησης , αντικειμένων κλπ.Οι πιο κάτω ορολογίες θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε όρους που περιέχονται είτε στα ασφαλιστικά σας συμβόλαια, είτε σας έχουν αναφερθεί κατά την διάρκεια ενημέρωσης από τον ασφαλιστή σας ή την ασφαλιστική σας εταιρία .
Επίσης θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα τις ιδιότητες, τους ρόλους και την θέση των ατόμων που διαμεσολαβούν στο χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης
1. Αντασφάλιση
2. Αντικείμενο της Ασφάλισης
3. Απαλλαγή
4. Αποζημίωση
5. Ασφάλιση
6. Ασφάλιση Ποσοστού
7. Ασφάλιση σε πρώτο κίνδυνο
8. Ασφαλισμένος
9. Ασφαλιστήριο
10. Ασφαλιστής
11. Ασφαλιστική Αξία
12. Ασφαλιστικό Ποσό
13. Ασφαλιστικό Συμφέρον
14. Ασφαλιστικός Κίνδυνος
15. Ασφαλιστικός Πράκτορας
16. Ασφαλιστικός Σύμβουλος
17. Ασφαλιστικός Υπάλληλος
18. Διαδοχική Ασφάλιση
19. Δικαιούχος
20. Επασφάλιστρο
21. Λήπτης της Ασφάλισης
22. Μεσίτης Ασφαλίσεων
23. Συνασφάλιση – Πολλαπλή Ασφάλιση
24. Συντονιστής Ασφαλιστικών Συμβούλων
25. Υπασφάλιση
26. Υπερασφάλιση

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΕΓΗ


Ο χώρος εργασίας χιλιάδων ελεύθερων επαγγελματιών,κάθε ειδικότητας και τομέα δραστηριότητας, αποτελεί το «δεύτερο σπίτι» τους.
 Είτε είναι ιδιόκτητος είτε μισθωμένος, είναι η βάση της εργασίας τους και η πηγή του εισοδήματός τους.
Το ίδιο ισχύει και για το σύνολο σχεδόν των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών. Παράλληλα, πολλές επιχειρήσεις, βιομηχανικές ή βιοτεχνικές, διατηρούν γραφεία ανεξάρτητα από τους χώρους παραγωγής των προϊόντων τους.
Ωστόσο, αν και δε θα έπρεπε, η συντριπτική πλειονότητα των χώρων αυτών είναι ανασφάλιστοι και κυρίως τα γραφεία των ελεύθερων επαγγελματιών.
 Οι βασικοί λόγοι είναι αφενός η έλλειψη ενημέρωσης και αφετέρου η άποψη που επικρατεί ότι τα
ασφάλιστρα είναι ακριβά, χωρίς να ασφαλίζουν πραγματικούς κινδύνους.
 Η αλήθεια είναι ακριβώς η αντίθετη, τα ασφάλιστρα είναι πολύ χαμηλά και, ταυτόχρονα, τα σύγχρονα πολυασφαλιστήρια καλύπτουν πολλούς και ουσιαστικούς κινδύνους.Στην αγορά προσφέρονται πολλών ειδών συμβόλαια, απλά, σύνθετα, πολυασφαλιστήρια ή κατά παντός κινδύνου, που ικανοποιούν κάθε απαίτηση.
Για τη σωστή επιλογή του κατάλληλου ασφαλιστηρίου θα πρέπει καταρχήν να γνωρίζουμε ότι οι βασικοί κίνδυνοι που απειλούν ένα γραφείο μπορούν να χωριστούν σετέσσερις κατηγορίες:
1-Κίνδυνοι περιουσίας, στους οποίους εντάσσονται όλες οι γνωστές ασφαλίσεις για το κτίριο, το περιεχόμενο και τον εξοπλισμό των γραφείων.
2-Κίνδυνοι προσωπικού, στους οποίους εντάσσονται οι ομαδικές ασφαλίσεις των εργαζομένων έναντι ατυχημάτων, αλλά και ασθενειών, καθώς και αποταμιευτικά προγράμματα δημιουργίας εφάπαξ.
3-Κίνδυνοι αστικών ευθυνών, με βασικό άξονα τη γενική αστική ευθύνη έναντι τρίτων από τη λειτουργία του χώρου και την εργοδοτική ευθύνη για τις πέραν του Ι.Κ.Α. υποχρεώσεις
4-Ειδικοί κίνδυνοι, που έχουν άμεση σχέση με την ιδιαιτερότητα του κάθε επαγγέλματος και την ευρύτητα των δραστηριοτήτων του.
Το τελικό κόστος ενός ασφαλιστηρίου γραφείων εξαρτάται από παράγοντες όπως είναι το είδος και το έτος κατασκευής του κτιρίου,το μέγεθός του και η ακριβής δραστηριότητα του επαγγελματία,αλλά οι κυριότεροι παράγοντες είναι το εύρος των καλύψεων και τα ανώτατα όρια ευθύνης της ασφαλιστικής εταιρείας.
Η σωστή ενημέρωση σχετικά με τους όρους ασφάλισης, τις απαλλαγές, τις εξαιρέσεις και κυρίως για τη σωστή επιλογή των ασφαλιζομένων κεφαλαίων, παρέχονται τόσο από τα εξειδικευμένα τμήματα των ασφαλιστικών εταιρειών όσο και από πιστοποιημένους επαγγελματίες διαμεσολαβητές, όπως είναι οι Μεσίτες Ασφαλίσεων, οι Ασφαλιστικοί Πράκτορες και οι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι.

Σημαντικές, επίσης, είναι οι υπηρεσίες όπου οι πιστοποιημένοι διαμεσολαβητές μπορούν να προσφέρουν στον επαγγελματία, στη συνέχεια, μετά την έκδοση του ασφαλιστηρίου- όπως για παράδειγμα η συνεχής ενημέρωση για την πορεία του ασφαλιστηρίου
- τις μεταβολές που πρέπει να κάνει, την εξέλιξη των ασφαλιζομένων κεφαλαίων και φυσικά την παροχή υποστήριξης και βοήθειας, αν συμβεί ζημιά.

Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑ

Η iMed A.E θέλοντας να καλύψει αλλη μια βασική ανάγκη των συνδρομητών της που αφορούν την κοσμητική ιατρική.δίνει το δικαίωμα του συνδρόμητη καταβάλλοντας την ετήσια συνδρομη του άμεσα,να του παρέχει τις παρακάτω εξω-ιατρικές υπηρεσίες:
α)ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ (Δακτύλιος,Sleeve,By Pass).
β)ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ (Αύξηση μείωση Στήθους,Βλεφαροπλστική,Λιποαναρρόφηση,Κοιλιοπλατική,Ρινοπλαστική,Ανόρθωση Γλουτών κ.α)
γ)ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ(Γυμναστήρια,Κομμωτήρια,Διατροφολόγοι,ΚέντραΠεριποίησης άκρων καιμακιγίαζ,Μεταμοσχεύσεις μαλλιών,Κέντρα SPA,Μασάζ,Solarium,Σχολές χορού κ.α).

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Η iMed A.E ανταποκρινόμενη με συνέπεια, ευθύνη και αξιοπιστία στις διαρκώς αυξανόμενες θεραπευτικές απαιτήσεις των συνδρομητών της,δημιούργησε ένα σύγχρονο και πρωτοποριακό Φυσικοθεραπευτικό πρόγραμμα.
Βασική αρχή και επιδιωκόμενος στόχος των φυσικοθεραπευτών του δικτύου της εταιρίας είναι η πλήρης αποκατάσταση στο συντομότερο δυνατό χρόνο.
Χαρακτηριστικό γνώρισμα των θεραπευτικών προγραμμάτων του δικτύου της εταιρίας είναι η εφαρμογή παραδοσιακών φυσικοθεραπευτικών μεθόδων(χειρομάλαξη-κίνηση-εκγύμναση) σε συνδυασμό με την χρήση επιλεγμένων μηχανημάτων υψηλής τεχνολογίας και ειδικών τεχνικών αποκατάστασης, οι οποίες πραγματοποιούνται από εξειδικευμένους πτυχιούχους φυσικοθεραπευτές.
Η εμπειρία των φυσικοθεραπευτών του δικτύου της iMed A.E και τα σύγχρονα εξοπλισμένα εργαστήρια εξασφαλίζουν την υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους συνδρομητές της εταιρίας.
Οι υπηρεσίες που αφορούν το φυσικοθεραπευτικό πρόγραμμα παρέχονται στους συνδρομητές της iMed A.E μέσω του δικτύου της με ποσοστό συμμετοχής τους 25%-60% ανά σημείο θεραπείας ανά συνεδρία,επί των τιμών του τιμοκαταλόγου των φυσικοθεραπευτικών εργαστηρίων του δικτύου

ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ

 
Μία από τις σημαντικότερες ανάγκες της υγείας μας σήμερα είναι αυτή που έχει σχέση με τα μάτια μας.
Η iMed A.E αναγνωρίζοντας την συγκεκριμένη ανάγκη τόσο σε θεραπευτικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο πρόληψης, δημιούργησε το Οφθαλμολογικό/ Οπτικό Πρόγραμμα για τους συνδρομητές της.
Tο πρόγραμμα αυτό παρέχει οφθαλμολογικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου μέσω ενός δικτύου Οφθαλμολογικών Κέντρων και Οφθαλμιατρείων,τα οποία έχουν επιλεγεί και λειτουργούν με κύρια κριτήρια επιλογής τον σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό και την τεχνογνωσία.
Μέσω των Οφθαλμολογικών Κέντρων και Οφθαλμιατρείων του δικτύου, ο συνδρομητής της iMed A.E αποκτά τηνδυνατότητα :
• Απεριόριστων επισκέψεων στα Οφθαλμολογικά Κέντρα και Οφθαλμιατρεία του δικτύου για έναν πλήρη περιοδικό προληπτικό έλεγχο της όρασης του.
• Αγορά γυαλιών οράσεως – ηλίου, πολυεστιακοί οφθαλμικοί φακοί κ.α.
• Αποκατάσταση οποιουδήποτε οφθαλμολογικού προβλήματος με τις πλέον εξελιγμένες μεθόδους σε σύγχρονα, από πλευράς εξοπλισμού,κέντρα.
Όλες οι παραπάνω υπηρεσίες προσφέρονται με ποσοστό συμμετοχής 25% - 80% ανάλογα με την παρεχόμενη υπηρεσία και το είδος της απαιτούμενης οφθαλμολογικήςεπέμβασης
(π.χ Διόρθωση διαθλαστικών ανωμαλιών μεσυμμετοχή στο κόστος 50%).
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
* Εξετάσεις ελέγχου όρασης στα Οφθαλμιατρεία όπως:
Ιστορικό Οπτική οξύτητα ΑR / KR Μετρήσεις κερατοειδούς.Βιομικροσκοπικός έλεγχος κ.α

ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ

 
Σε μία εποχή που το κόστος της υγείας είναι απαγορευτικό, η iMed A.E δημιούργησε ένα σύγχρονο συνδρομητικό Οδοντιατρικό Πρόγραμμα.Η οδοντιατρική αποκατάσταση είναι σήμερα επιτακτική ανάγκη καθώς δεν αφορά μόνο την υγιεινή και την αισθητική του στόματος αλλά προστατεύει τον άνθρωπο και από άλλες επιπλοκές υγείας.
Το Οδοντιατρικό Πρόγραμμα δίνει την δυνατότηταστους συνδρομητές της iMed A.E:
Οδοντιατρικής πρόληψης που περιλαμβάνει
1-οδοντιατρική επίσκεψη,
2-καθαρισμό οδόντωνκαι φθορίωση,(Συμπεριλαμβάνεται στην Ετήσια Συνδρομή).
3-Οδοντιατρικής θεραπείας (συμμετοχή στο κόστος50%) σε ένα σύγχρονο δίκτυο Οδοντιατρικών Κέντρων και Οδοντιατρείων.
Τα συνεργαζόμενα με την iMed Οδοντιατρικά Κέντρα και Οδοντιατρεία διαθέτουν τον πλέον σύγχρονο εξοπλισμό και τεχνογνωσία, προκειμένου να προσφέρουν στους συνδρομητές της οδοντιατρικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.Οι παρεχόμενες οδοντιατρικές υπηρεσίες καλύπτουν πλήρως τον χώρο της θεραπευτικής οδοντιατρικής καθώς και τον τομέα της αισθητικής οδοντιατρικής.
Συγκεκριμένα καλύπτονται πλήρως οι παρακάτω τομείς :
* Γενική Οδοντιατρική
* Παιδοδοντία
* Ορθοδοντική Ενηλίκων – Παιδιών
* Αισθητική Οδοντιατρική
* Γναθοχειρουργική
* Εμφυτευματολογία
* Περιοδοντολογία
* Ενδοδοντία
* Προσθετική (Ακίνητη-Κινητή)

ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΡΜΑ

Α΄βάθμια και Β'βάθμια Περίθαλψη

Η iMed A.E επέκτεινε τις συνεργασίες της και με τον Όμιλο του
ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
-ΙΑΤΡΙΚΟ ΑΘΗΝΩΝ
-ΙΑΤΡΙΚΟ ΨΥΧΙΚΟΥ
-ΙΑΤΡΙΚΟ Π.ΦΑΛΗΡΟΥ
-ΙΑΤΡΙΚΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
-ΙΑΤΡΙΚΟ ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
-ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΩΝ
-ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΟ ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
...και από το δίκτυο των συμβεβλημένων ιατρών.
Η Κάρτα ΄΄ΥΓΕΙΑΣ ΑΡΜΑ΄΄ ,παρέχει
-Γραμμή Υγείας με 24ωρη προσβαση,365 μέρες το χρόνο
-Εκπτώσεις σε όλες τις διαγνωστικές εξετάσεις
-Απεριόριστες ιατρικές επισκέψεις
-Δωρεάν χρήση ασθενοφόρου
-ΔΩΡΕΑΝ Ετήσιο CHECK-UP Ενηλίκων και Παίδων

ΤΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ I-MED

Τα προγράμματα που παρέχει είναι:
-ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟ
-ΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΚΟ
-ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ
-ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑΣ
-ΚΑΡΤΑ ΥΓΕΙΑΣ ΑΡΜΑ με συμμετοχη του ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

Τα συνδρομητικά προγράμματα απευθύνονται σε όλο τον πληθυσμό,χωρίς περιορισμούς ηλικίας όπως αυτούς που υπάρχουν στα ασφαλιστικά προγράμματα.
Ακόμα και ένας υπέργηρος μπορεί να τα αγοράσει...

1. Πώς αγοράζονται, αυτόνομα ή μαζί με ασφαλιστικά προϊόντα;
Καταρχήν, τα προγράμματα αυτά δε συνδέονται με τα ασφαλιστικά προγράμματα, γιατί απευθύνονται σε όλους τους καταναλωτές, είτε έχουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο ζωής και υγείας είτε όχι.
Υποψήφιοι αγοραστές είναι επίσης όλοι, γιατί αυτοί που δεν έχουν οποιαδήποτε ιδιωτική ασφάλιση, τα χρησιμοποιούν για να μειώσουν το κόστος της τυχόν περίθαλψής τους,
ενώ αυτοί που έχουν κάποιο ασφαλιστικό πρόγραμμα υγείας, το χρησιμοποιούν συμπληρω-
ματικά και κυρίως σε τομείς που εξαιρούνται από το ασφαλιστικό πρόγραμμα
2. Πόση διάρκεια έχουν, είναι ισόβια;
Όλα αυτά τα προγράμματα είναι ετήσια. Δεν υπάρχει εξασφάλιση για τον επόμενο χρόνο, αλλά παράλληλα δεν υπάρχει και υποχρέωση προς τον καταναλωτή να πληρώσει τη συνδρομή και τον
επόμενο χρόνο. Μπορεί να διακόψει και οποτεδήποτε θελήσει να ξαναγοράσει το πρόγραμμα, αν υπάρχει βέβαια κάποιο παρόμοιο. Είναι ένα πρόγραμμα, δηλαδή, που ο καταναλωτής απο-
φασίζει πότε το πληρώνει, πότε κάνει χρήση των παροχών του και πότε όχι.
3. Σε ποιες ηλικίες απευθύνονται;
Τα συνδρομητικά προγράμματα απευθύνονται σε όλο τον πληθυσμό, ανεξάρτητα από φύλο ή άλλα χαρακτηριστικά. Το κυριότερο είναι ότι δεν υπάρχουν περιορισμοί ηλικίας όπως υπάρχουν
στα ασφαλιστικά προγράμματα. Ακόμα και ένας υπέργηρος μπορεί να το αγοράσει. Απλώς, στις περιπτώσεις των ανηλίκων, το ,αγοράζει ένας ενήλικας (πατέρας, μητέρα, κ.λπ.) και εντάσσει στο πρόγραμμα και το ανήλικο άτομο
4. Τι συμβαίνει με τις προϋπάρχουσες ασθένειες;
Δεν υπάρχει πρόβλημα σχετικά με τις προϋπάρχουσες ασθένειες ή γενικά για οτιδήποτε έχει συμβεί ή έχει εκδηλωθεί πριν την αγορά του προγράμματος. Ο λόγος είναι απλός, δεν παρέχεται
δωρεάν νοσηλεία ή θεραπεία, απλώς παρέχεται η δυνατότητα πρόσβασης με μειωμένες τιμές και με άμεση και πλήρη εξυπηρέτηση, χωρίς τις γνωστές αναμονές ή καθυστερήσεις. Συνεπώς,
ακόμα και αν προϋπάρχει η ανάγκη περίθαλψης ή ιατρικής φροντίδας, ικανοποιούνται και οι δύο πλευρές, ο ασθενής απολαμβάνει μειωμένες τιμές και καλύτερη εξυπηρέτηση και ο γιατρός
ή η κλινική αποκτούν έναν πελάτη που πιθανώς να απευθυνόταν κάπου αλλού
5. Τι κερδίζει ο καταναλωτής τελικά;
Όλοι οι καταναλωτές δεν έχουν τις ίδιες ανάγκες. Υπάρχουν αυτοί που έχουν ταμείο κοινωνικής ασφάλισης, αυτοί που έχουν ιδιωτική ασφάλιση, αυτοί που έχουν και τα δύο και οι παντελώς
ανασφάλιστοι. Η κάθε ομάδα έχει τις δικές της ανάγκες και τις δικές της προτεραιότητες. Επίσης, ο κάθε άνθρωπος αξιολογεί διαφορετικά το επίπεδο εξυπηρέτησης που επιθυμεί, το χρόνο του και τις απαιτήσεις του.
Συνεπώς, το τι κερδίζει ο κάθε καταναλωτής εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.
Είναι σίγουρο, όμως, ότι όλοι κερδίζουν. Το κόστος, αν υπάρχει, είναι ελάχιστο και τα ανταποδοτικά οφέλη πολλά. Ακόμα και η μείωση του κόστους μιας ιατρικής επίσκεψης
και μιας διαγνωστικής εξέτασης, σε συνδυασμό με την άμεση πρόσβαση στο γιατρό, χωρίς αναμονές και καθυστερήσεις, αποτελεί σημαντικό κέρδος. Πολύ περισσότερο όταν, για κάτι πιο σοβαρό, υπάρχει η δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε νοσοκομείο,οποιαδήποτε ώρα και οποιαδήποτε μέρα.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στα παραπάνω τηλέφωνα απο τις 14.00-16.00
ή κατόπιν ραντεβού να έρθετε απο το γραφείο μας...
Ευχαριστούμε πολύ